Vi har ett stort sortiment som innehåller både mindre och större varor. En del varor lagerhålls hos våra externa leverantörer och dessa skickas direkt från deras lager till dig, medan andra skickas från våra egna lager. Varorna kan ha olika lång leveranstid och det kan även finnas begränsningar i hur stor volym ett paket kan ha innan det måste delas upp i flera. Därmed kan din beställning delas upp i olika paket eller leveranser. Du ser alltid den beräknade leveranstiden för varje paket i kassan innan du slutför köpet, samt på orderbekräftelsen.
Varför delas min beställning upp i flera paket eller leveranser?
- Hur fungerar Express med hemleverans?
- Kan jag hämta min beställning direkt från ert lager?
- Hur spårar jag min leverans?
- Hur fungerar Express?
- Hur fungerar hemleverans av paket med PostNord?
- Vilka leveranssätt finns det?
- Hur fungerar hemleverans av större varor med Bring?
- Vad gör jag om min vara är transportskadad?
- Kan jag ändra utlämningsställe eller leveransadress?
- Vad händer om jag inte hämtar ut mitt paket?